Veel gestelde vragen

Kan ik bestellen zonder account?

Om een bestelling te plaatsen is er eerst een account nodig. Deze is simpel aan te maken via deze link .

 

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan bij ons via iDeal, Pro-forma factuur of op locatie bij ons met pin of contant. Wilt u liever per factuur bestellen? Neem dan eerst even contact met ons op via 0162 521 287 of info@vatgroep.nl. Bij een pro-forma factuur plaatst u de bestelling en kiest u "pro-forma" als betaalmiddel. Zodra de order bij ons binnenkomt zal onze administratie de pro-forma factuur sturen per mail. Wanneer de pro-forma factuur betaald is verzenden wij de bestelling. Daarnaast is het mogelijk om contant te betalen bij afhalen, en kunnen we in overleg factureren.

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen

Gelieve ons te contacteren. Wij kunnen het account resetten. Er wordt dan een mail gestuurd met nieuwe inloggegevens.

 

Ik heb al eens eerder bij jullie een bestelling gedaan, maar heb nog geen account. Wat is het handigste om te doen?

Neem even telefonisch contact met ons op. Wij kunnen dan gemakkelijk een account aanmaken dat gekoppeld is aan de oude bestelgegevens. Er wordt dan een mail gestuurd met uw inloggegevens.

 

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Gelieve even contact met ons op te nemen. Houdt het bestelnummer bij de hand. Wij zullen nakijken of alles goed is gegaan.

 

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Dit is afhankelijk van of het product bij ons op voorraad is of niet. Is het product op voorraad, dan is de levertijd 1-3 werkdagen. Is het product niet op voorraad, dan zal dit wat langer kunnen duren.

 

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Dit kan, bel ons zo snel mogelijk op (0162 521287) met de wijziging, dan kunnen wij dit aanpassen.

 

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Dit kan gebeuren, bel ons zo snel mogelijk op (0162 521287) en geef het gewenste aantal aan ons door, dan passen wij de bestelling aan.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling kan geannuleerd worden mits wij hem nog niet verwerkt hebben. Gelieve ons z.s.m. te contacteren via telefoon (0162 521287) om ons dit te laten weten. Is de order al verwerkt, dan is het eventueel mogelijk om het product te retourneren.

 

Ik ben geen zakelijke klant. Kan ik toch producten bestellen?

Dit is zeker mogelijk. Let er wel op dat al onze prijzen op de webshop excl. BTW zijn.

 

Kan ik bestellingen ook op factuur laten zetten?

Het is mogelijk om via pro-forma factuur te betalen. Deze ontvangt u van ons zodra de bestelling is geplaatst en u gekozen heeft voor pro-forma factuur als betaalmiddel.

 

Niet alle bestelde producten zijn geleverd. Wat nu?

Dat is vervelend. Controleer de pakbon eerst voor ons te contacteren. Op de pakbon staat namelijk of er producten nageleverd worden. Staat op de pakbon niets over nalevering? Contacteer ons dan. Wij zullen dan uitzoeken waar het fout is gegaan en de producten zo snel mogelijk naleveren.

 

Kan ik een offerte ontvangen?

Dit kan zeker. Neem contact met ons op via 0162 521287 of info@vatgroep.nl.


 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Het is mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op elk gewenst adres binnen Nederland. Ook is het mogelijk om de bestelling bij ons af te halen in Oosterhout.

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen worden vanaf €165,- gratis geleverd. Bestellingen onder de €165,- worden berekent met €9,50 vrachtkosten.
Verzendkosten België vanaf 21,50 afhankelijk van het aantal kilo's. 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Dit is afhankelijk van waar er geleverd moet worden. Onze eigen bezorgers bezorgen in de omgeving Zeeland en Noord-Brabant en Zuid-Holland. Voor bestellingen buiten deze regio maken wij gebruik van een extern vervoerder.

 

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Dit is niet mogelijk via de webshop. Echter is het altijd mogelijk om specifieke wensen telefonisch of per mail aan ons door te geven. Wij zullen dan contact opnemen om een gewenst moment af te spreken.

 

Kan ik buiten Nederland laten bezorgen?

Ja, wij bieden ook de mogelijkheid om in België te bezorgen. 


Wordt een bestelling in 1 keer bezorgd?

Dit is afhankelijk van of de volledige bestelling op voorraad is of niet. Mochten er een aantal producten binnen de bestelling niet op voorraad zijn, dan kunnen wij deze naleveren. Op deze manier worden de overige producten zo snel mogelijk geleverd.

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Producten kunnen geretourneerd worden indien het bestelde product ongebruikt, compleet is, en in originele verpakking zit. Daarnaast moet u in het bezit zijn van een aankoopbewijs.

 

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Laat ons per mail (info@vatgroep.nl) of telefoon (0162 521287) weten dat u het product wilt retourneren. Wij zullen u dan instructies geven over hoe dit het beste geregeld kan worden.

 

Kan ik een retour ook afgeven?

Retouren kunnen worden gestuurd of afgegeven op:

Muntstraat 2, 4903 PA, Oosterhout

 

Hoe snel is een retour verwerkt?

Dit kan per situatie verschillen. Maar wij doen ons uiterste best om dit binnen 2 werkdagen geregeld te hebben.

 

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Binnen 2 á 3 werkdagen.

 

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Als de bestelling nog niet is verzonden en u heeft via iDeal betaald, kunnen wij binnen 2 werkdagen het bedrag terugstorten.

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Ja, wij houden de fabrieksgarantie aan van onze producten. Is uw product defect? Neem dan contact met ons op, wij zullen er alles aan doen om het op te lossen.

 

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

De factuur is uw garantiebewijs. Bent u de factuur kwijt? Dan kunnen wij kijken of we de factuur terug kunnen vinden. Eventueel kunt u met een bankafschrift ook aantonen dat u het product bij ons heeft gekocht.

Hebben jullie een servicedienst?

Wij hebben onze eigen servicedienst. Voor service kunnen wij langs komen, kunt u het product toesturen of bij ons langs komen in Oosterhout. Heeft u een defect product? Neem dan eerst contact met ons op, samen spreken we dan af wat de beste aanpak is.

Zitten er kosten vast aan een reparatie?

Als het product niet meer onder garantie valt brengen wij kosten in rekening. Er worden dan eventuele kosten in rekening gebracht voor onderdelen die nodig zijn. Daarnaast zijn onze voorrijdkosten €67,50 en rekenen wij een tarief per kwatier: €19,13

Bekijk hier onze service pagina.

 

Kan ik een demo krijgen van de i-mop?

Dat kan zeker. Neem contact met ons op, wij zullen dan een van onze adviseurs aan u koppelen om een afspraak met u te maken.

Bekijk hier onze demo pagina.

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen

Gelieve ons te contacteren. Wij kunnen het account resetten. Er wordt dan een mail gestuurd met nieuwe inloggegevens.

 

Hoe maak ik een bestellijst aan?

Als u een account heeft aangemaakt op onze webshop kunt u een bestellijst aanmaken. Dit kan door bij een product te klikken op de knop "voeg toe aan bestellijst" hier kunt u een nieuwe lijst aanmaken en het product gelijk toevoegen. Ook is het mogelijk om een bestellijst aan te maken onder "Mijn account" > "Bestellijsten" > "voeg een bestellijst toe".

 

Hoe voeg ik een product toe aan mijn bestellijst?

Ga naar het product wat u wilt toevoegen aan de bestellijst en klik onder de prijs op de knop "voeg toe aan bestellijst". Selecteer hierna een bestaande bestellijst of maak een nieuwe aan.

 

Waar kan ik Veiligheids Informatiebladen van producten vinden?

Deze zijn te vinden op de pagina van het product. Niet aanwezig? Contacteer ons even.

 

Zijn de prijzen exclusief btw?

Ja, de prijzen zoals vermeld bij de producten zijn excl. Btw.

 

Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

© 2023 VAT Cleaning Solutions. Alle rechten voorbehouden.